poniedziałek, 22 października 2012

To co kocha każda kobieta

A co kochamy? No oczywiscie, ze zakupy. Ostatnio byłam w galerii handlowej, aczkolwiek nie miałam zamiaru nic kupić. I jak to zwykle u mnie bywa kiedy nie mam w planach kupna czegokolwiek to podoba mi się wszystko wokół.  Tym razem było tak samo. Zauważyłam, ze tej jesieni najbardziej ciągnie mnie do ubrań z motywem indiańskimi. Oczywiście nie mogłam wyjść z niczym, ale to już w innym poście. 
A teraz kilka rzeczy, które najbardziej wpadły mi w oko.


haha...nie skomentuje mojej miny






Jakiś tydzień temu postanowiłam, ze wrócę do starych (czyt. sprzed wakacji) obyczajów i będę zdrowo się odżywiać i codziennie ćwiczyć.  Moje postanowienie przetrwało do niedzieli kiedy to mama zrobiła pyszny (lecz nie lekki) obiadek. A jak tam u was z silna wola? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz