poniedziałek, 15 października 2012

Into the wild

Od jakiegoś czasu przeglądam w sieci rożne bogi na temat mody. Jest ich naprawdę multum, wiec po co jeszcze jeden? Hm no właśnie. Nie obiecuje, ze mój blog będzie `totalnie odlotowy´, ze tak powiem. Na pewno nie znajdziecie tu stylizacji rodem z Hollywood, ale mogę zaproponować i zachęcić was do  śledzenia mojego stylu. Posty będą o rożnej tematyce. Chcecie wiedzieć jakiej? Zapraszam co trzy dni, bo w takim odstępie czasu  postaram się tu zaglądać. A teraz już nie nudząc was moim gadaniem oto pierwsza stylizacja ;) 



   

                   








dress - KappAhl
cardigan - H&M
shoes - Din Sko
belt - KappAhl

4 komentarze:

  1. Anonimowy16.10.12

    super. bardzo mi się podoba, buty i sweterek śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. hej hej
    slicznie to poskladalas.zdjecia so naprawde naturalne i o to chodzi.dosc juz mam tych wymuszonych i wypozowanych min blogerek modowych.wiec masz punkty za to.
    zapraszam cie serdecznie do siebie.pisze po angielsku bo tak mi latwiej.
    www.brusselslifebeauty.blog.com
    buziakuje z brukseli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tak mile słowa. Bardzo motywują ;)

      Usuń
  3. stylizacja urocza, ale ten pasek mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń